Forside /  Kundeservice

Kundeservice

Velkommen til Feel kundeserviceside.


Vi besvarer skriftlige henvendelser ila 1 virkedag. Det kan være noe lengre svartid i ekstra travle perioder ved jul, black friday og ved større kampanjer. 

Ta kontakt direkte med den butikken henvendelsen gjelder, kontaktinformasjon til de ulike butikkene finner du her.

Trykk på fanen som passer ditt behov

Jeg har mottatt en vare fra nettbutikken som er skadet, hva gjør jeg? 
Send en mail til nettbutikk@feel.no med bilder av varen og emballasjen, ordrenr og evt beskrivelse så behandler vi saken fortløpende. Skade skal meldes inn samme dag som varen mottas. 

Skal jeg sende skadet vare i retur? 
Etter du har sendt bilder og beskrivelse på mail, blir vi enig om varen skal sendes i retur, leveres i butikk, kastes eller om den kan kjøpes med kompensasjon. 

Jeg rakk ikke å hente ordren min på utleveringsstedet, hva gjør jeg? 
Send oss en henvendelse her eller en mail til nettbutikk@feel.no, så kan vi sjekke mulighetene for å snu sendingen din tilbake til utleveringsstedet.
Det er 7 dagers hentefrist for pakker som skal hentes på utleveringssted, du kan be om 7 dager ekstra hentefrist kostnadsfritt via Postnord-appen. 

Når får jeg varene jeg har bestilt?
Vi pakker ordrer fortløpende og sender vanligvis ut innen 24 timer etter vi har mottatt din bestilling (på virkedager). Vanlig leveringstid på pakker fra oss er 2-6 dager, avhengig av hvor i landet du bor. 

Ved salg/kampanjer eller ekstra stor pågang (feks med jul, black friday) må ekstra leveringstid påberegnes og forventes. 

Jeg har ikke fått alle varene jeg har bestilt? 
Det kan være to ulike årsaker til dette:
-Vi sender møbler og interiørvarer fra to ulike lager, derfor sendes disse ofte ulike dager. Hvis du har både møbler og interiørvarer på samme ordre, kan dette være årsaken. 
-Varen kan være utsolgt: dersom varen kommer inn igjen, ettersendes den kostnadsfritt til deg. Hvis varen er utsolgt eller ikker på lager, vil du få beskjed om dette på mail kort tid etter ordren er lagt inn. 

Jeg vil sende vare kjøpt i nettbutikken i retur, hva gjør jeg? 
-Når en angrer på kjøp gjort på nett, kan en levere disse kostnadsfritt til fysisk Feel butikk (ikke større møbler, må evt avtales på forhånd pga begrenset plasskapasitet i butikkene). Hvis du ikke har en Feel butikk i nærheten å levere til, kan du benytte vår returordning på minesider, da koster retur 149,- for interiørvarer. Større møbler har en større returkostnad. Du kan også sende i retur på egenhånd hvis det er rimeligere for deg, da sendes dette til: Feel nettbutikk, Industriveien 2, 3520 Jevnaker. 
-Hvis varen er skadet, send bilde og beskrivelse til nettbutikk@feel.no, så blir vi enig i om varen skal sendes i retur, kjøpes med kompensasjon eller kastes. 

Jeg har sendt vare i retur, men ikke fått igjen pengene? 
Ved angrekjøp og retur innen angrefrist, vil ordren refunderes når den ankommer lageret og er sjekket der. Du kan sende en mail til nettbutikk@feel.no for å spør om tilbakebetalingsstatus hvis det har gått over 1 uke fra du har sendt varer i retur. Når ordren refunderes, er pengene tilbake på konto ila 1-2dager via Klarna.

Jeg har spørsmål om min faktura, hvem spør jeg? 
Du kan sende oss en mail nettbutikk@feel.no. Som oftest klarer vi å gi svar på fakturaspørsmål, men i noen tilfeller må vi henvise deg videre til Klarna da det er de som tar seg av betalingen i nettbutikken, vi som butikk kan ikke gjøre dette for deg pga personvern.  

Jeg vil melde meg ut av kundeklubben, hva gjør jeg? 
Du kan melde deg ut av kundeklubben inne på minesider på nettsiden. Eller send oss en henvendelse her eller mail til nettbutikk@feel.no med telefonnr og navn, så sletter vi deg fra kundeklubben. 
Hvis du nylig har mottatt en sms fra oss, er det mulig å følge linken i sms og der enkelt melde seg ut av kundeklubben. 

Jeg klarer ikke å reservere en vare på klikk&hent? 
Enten er varen utsolgt i den aktuelle butikken eller så er varen kun tilgjengelig på web/utvalgte butikker. 

Kan jeg kjøpe en vare jeg har sett på nett i fysisk Feel butikk? 
Du ser om varen er tilgjengelig i nettbutikk og varehus eller kun i nettbutikken under "Tilgjengelighet" inne på selve produktet. Står det "Nettbutikk", er varen kun i nettbutikkens sortiment. Står det "Nettbutikk & Varehus", er varen i butikk og på nett. Lagerbeholdning i de ulike butikkene ser du ved å trykke på "Se lagerstatus i varehus"

Ønsker å bestille varer som bedriftskunde, hvordan gjør vi dette? 
Du trykker her og registrerer bedriftseposten, og velger å registrere som bedriftskunde istedet for privat. Legg inn nødvendig informasjon om bedriften. Betalingen skjer gjennom faktura på Klarna, men som bedriftskunde i våre system. 

 

Send epost til nettbutikk@feel.no: Hvis du har mottatt en vare med skade, send oss en mail med bilde, ordrenr og beskrivelse, så behandler vi saken fortløpende. 

Melding om skade skal helst sendes samme dag som varen mottas. Viktig å sjekke varen etter mottak, selv om varen ikke skal brukes/gis bort med det samme. 

Hvis du ikke finner svar på det du lurer på under fanen "Ofte stilte spørsmål", kan du kontakte oss direkte - helst skriftlig ved å sende henvendelse eller mail. 

Kontaktinformasjon til våre fysiske butikker finner du her. 

Kontaktinformasjon til nettbutikken: send en henvendelse her eller en epost til nettbutikk@feel.no. Oppgi gjerne ordrenr om henvendelsen gjelder en ordre. 
Telefon 21053040. Ha gjerne ordrenr klart om henvendelsen er knyttet til en ordre. 

Top