Forside /  Levering & frakt

Levering og frakt:

Når du handler i nettbutikken vår, har du 4 alternativer for å motta varene: 

Klikk & Hent: Du velger leveringsform Klikk & Hent i handlekurven og huker av for den Feel-butikken du ønsker å hente varene i. Du ser live lagersaldo på web og i handlekurven. Dersom varen er utsolgt i den aktuelle butikken, får du opp informasjon om dette. Så snart butikken har klargjort din ordre så får du en sms om at du kan komme å hente. Klikk & Hent betales i butikk.

Send til hentested: Ordren din sendes til valgt utleveringssted/post i butikk. Du får opp valg av utleveringssteder når du har valgt PostNord Mypack Collect og skrevet inn postnr.

Levering til utleveringssted koster 99,- (Gratis dersom ordren er over 1000,-) 
OBS: Ved bestilling av flere møbler som normalt kan leveres til et utleveringssted, kan ordren bli for stor og kreve hjemlevering. Dette vil bli opplyst i handlekurven hvis leveringen til utleveringssted ikke lenger er mulig

Send helt hjemVarene sendes helt hjem til fast pris 199,- uansett ordrens størrelse eller hvor du bor i Norge. Dette gjelder ikke hjemlevering av store møbler.

Send til din Feel butikk: Vår nettbutikk har et langt større utvalg av produkter enn hva vi har plass til i våre butikker. Du kan handle fra det komplette sortiment og velge å hente i din ønskede Feel-butikk. Prisen er 49,- (fraktfritt over 1000,-)

 

Levering av større møbler: Postnord Mypack Home for større møbler som ikke kan leveres til utleveringssted pgs størrelse/vekt har en fastpris på 790,- uansett ordrens størrelse og hvor du bor i Norge. Store møbler og hagemøbler leveres hjem pga sendingens størrelse og/eller vekt. Det er da ikke mulig å velge utleveringssted for å få gratis frakt. Møbler som må leveres hjem er merket med dette på nettsiden, du får også opp fraktkostnaden i handlekurven om varen må leveres helt hjem. (OBS: Ved bestilling av flere møbler som normalt kan leveres til et utleveringssted, kan ordren bli for stor og kreve hjemlevering. Dette vil bli opplyst i handlekurven hvis leveringen til utleveringssted ikke lenger er mulig)
Man får en henvendelser i Postnord app eller via epost/sms om når det passer å få hjemlevering.

 

Vi er en norsk nettbutikk som leverer fra Norge - så ingen MVA eller importavgifter tilkommer. 

Møbler og interiørvarer sendes fra to ulike lager. Ordrer med både interiørvarer og møbler kan derfor bli sendt med ulike forsendelsesdatoer. 

 

Skade på vare:
Har du fått vare/r med transportskade er det viktig å melde fra om dette umiddelbart på mail til nettbutikk@feel.no, helst samme dag som varen/e er mottatt. 
Du må sjekke at sendingen du mottar og antall kolli/esker stemmer med fraktbrevet/håndterminalen før signering. 
Synlig transportskade på mottatte esker/sendinger ved overlevering fra sjåfør eller fra utleveringssted skal meldes inn skriftlig på stedet. 

Top